Spö regnar just nu^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket, jag har varigt och handlat med mamma, laddat upp en video på youtube som ni kommer att få sen ikväll. Sen har jag nästan bara sutigt vid datorn. Just nu så söp regnar det ute och det är inte alls kul. Var är sommaren? Det är såå typiskt att det ska regna på sommaren. Det är då man inte vill att det ska regna.

Imorgon så ska jag inte göra på mycket. Jag ska nog bara vara här hemma i vår sommarstuga. Om vädret är bra så ska jag tömma min båt på allt vatten som har kommigt idag. Det kommer inte att bli kul. Detta bilr ett kort inlägg idag. För att nu ska jag kolla på "Pinsamheter" Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0