Super varmt idag^^


Tja!!
Igår så var jag med en kompis och hon sov över här till idag och vi hade det jätte kul. Vi var ute med båten och badade. Sen så kom mina kusiner och det var kul. På kvällen så kollade vi på film sen gick vi och la oss. Idag så åkte hon hem vid 11:30 och sedan des så har jag sutigt vid datorn och kollat runt på olika bloggar och sånt. Idag så är det jätte fint väder ute så att våra kompisar ska komma ut här på eftermiddagen tror jag att det var. Då ska vi nog åka ut med båten och bada. Så jag hoppas att vi ska göra det.

Jag kommer nog inte att blogga så mycket nu under sommaren, men jag ska försöka. På torsdag så ska jag börja med min musikvideo. Jag har några bara idéer som jag vill testa och se om det kan gå och jag hoppas på det bästa. Om ni har några förslag så får ni gärna kommentera. Då blir jag bara glad om ni gör det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag. 

Kram Rebecca 


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0