Tackos ikväll^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket jag och mamma var i lödde och handlade mat och skulle hitta ett nytt bredband, men vi hittade inget. Vädret idag har varigt väldigt växlande ett tag har det regnat och sen 10 min senare så har solen skinit och så har det varigt hela dagen. Men nu sitter jag iallafall inne vid min egen dator och även och internetet är super segt så klara jag av att blogga och det är bra.

Imorgon så är det skolan och det ska väll bli kul. Vi ska ha Engelska och det ser jag fram emot. Igår kväll så började jag på en historia som jag ska ge till mamma och pappa. Jag har några idéer till dem. Men jag vet inte hur jag ska formulera det och det är såå himla svårt. Jag hatar när det händer och alltid när jag sitter och skriver och vill få fram det. Ikväll så ska vi äta tackos och det ska bli gott. Är det någon som vet om det är något bra tv program ikväll? Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej.

Det ser ut att vara tid för att rensa upp på dina väggar med plancher.

/PA

2011-08-31 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0