Tre-saker-testet^^


Tre saker jag inte förstår mig på: Vet inte.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Min dator, penner och papper
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, lyssar på musik och chattar
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till Australien, Göra en bra musikvideo och Få många blogg läsare.
Tre saker jag kan: Fota, Köra moterbåt och Redigera bilder.
Tre saker jag inte kan: Massor.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Musik, Musik och Musik
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Fota bra, Redigera bilder bra och Dansa bra.
Tre favoriträtter: Tackos, Grönpeppparbiffar och Pizza.

Idag får ni en bild på mig och Erik Grönwall. Detta testet gjorde jag bara för att jag inte hade något att göra nu på morgonen. Om ni tycket att det var kul så kan ni också göra det. Jag tycket att det var så där kul. Jag vet bätter test. Idag så ska jag inte göra så mycket. Det är lite molnigt ute så att jag kan inte bada elller sola. Men jag hittar nog på något. Jag kanske bloggar lite mer sen idag. Men jag får se hur jag gör. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0