2:a December^^


Tja!!
Idag så var det skola och där hände det inte så mycket. Vi började med vår ao/svenska uppgift som ska vara inne på Tisdag. Men jag har kommigt ganska så långt. Vissa i min klass har inte äns börjat, men det har jag. Sen efter lunch så hade vi slöjd och jag ritade ut mallar till min tröja. Som sist så hade vi musik och då skulle vi bara lyssna på några som skulle redovisa.

Ikväll så ska hela klassen gå och se Les miserables i malmö och det kanske ska bli kul. Jag vet knappast vad det är. Även om en på min skola har brättat om det. Men jag fattar nog när jag ser det. Imorgon så ska jag och mamma gå och se Amy Diamond i malmö. Det ska bli super kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0