Är hemma nu^^


Tja!!
Som ni vet så har jag varigt i Norge nu under julen och det är därför jag inte har bloggat. Men jag tänkte att jag skulle skriva kortfattat vad vi ha gjort.
Fredag: Flög upp, träffade alla och åt kött soppa.
Lördag (julafton): Var i kyrkan, åt norsk jul mat, tomten kom och lekte lite lekar.
Söndag: Var ute och vandrade och åkte till en liten by och kollade där. Men det regnade så vi bara körde runt där och åt fisk till middag.
Måndag: Gick upp på en jätte hög topp, kollade på tv och åt pinnekött!!!
Tisdag: Gick upp klockan 04:30 för att flyget gick vid 06:30. Så hela dagen spenderade vi med att flyga.

Idag så har jag varigt med min bästis och vi åkte och handlade och det var super kul. Jag hittade body splash och body butter som jag behövde, så jag är nöjd med mina köp. Ikväll så ska jag,mamma och pappa gå på bio och det ska bli kul. Imorgon så ska vi ha en julafton till med farmor och farfar och mina kusiner. Det kommer att bli kul. Bilden är lite mörk för att jag har redigerat den i pohotshop. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0