En till julafton^^

Tja!!
Igår på kvällen så kom mina kusiner hit och vi firade en liten försenad julafton och det var jätte kul. Jag fick lite pengar, en petrinideckarna bok och en stående iphone laddare. Jag är jätte nöjd med mina paketet.

Nu så ligger jag på mitt rum och lyssnar på musik och ska snart gå och lägga mig. Idag så skulle jag och mamma kanske gå på bio. På Lördag så är det nyår och det kommer att bli kul. Vi ska vara hemma hos oss med några kompisar och sen klockan 24:00 så ska vi smälla många raketer. Idag får ni en bild på mig och Malin från i Onsdags. Den kanske inte är så bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0