Gäster ikväll^^


Tja!!
Kom typ nyss hem från konfamationsträffen (stavas?) och det var sådär kul. Igår så var vi i min klass och såg Les miserables och den var helt okej, men det är inte min typ av musikal. Men det är kul att kunna säga att man har varigt och set Les miserables i Malmö. Jag är glad att skolan bjöd på biljetterna och för att vi har fått kulturpengar för att kunna gå och se den. När jag kom hem igår från Les miserables så somnade jag i soffan.

Ikväll så ska vi få gäster och det ska bli kul. Vi ska äta super god mat och jag ska få göra efterrätten. Jag kommer att göra den super god. Förra gången jag gjorde den till mamma och pappa så sa de att den var super god. Idag så gjorde jag en ny heder men det blev inte så bra efter att jag hade sparat ut den. För att färgerna på min blogg inte stämde. Så nu får jag för jag göra en ny. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0