Max Manus^^


Tja!!
Nu så sitter och kollar på Max Manus och chattar med kompisar och det är kul. I ao så har jag skrivigt ett repotage om Max Manus och jag tyckte att det blev bra. Så nu hoppas jag bara att jag får ett bra betyg på det. Idag i skolan så hade vi inte så jätte roliga saker.

Ikväll så ska jag skriva på min "love story" som ska vara inne på Fredag. Jag vet redan vad jag ska skriva om och jag har redan skrivigt nästan en hels datorskriven A4 sida och jag började idag. Så det tycker jag är bra gjort av mig. Det har fortfarande inte kommigt någon snö än. Förra årtet vid denna tiden så var det super mycket snö. Men jag hoppas att det kommer mer sen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0