Ny heder^^


Tja!!
Igår så bloggade jag inte, men jag hade inget att blogg om och det kan hända vissa dager. Det så var kul som hände igår. Det var att vi kollade på film på språkvalet och det gjorde vi även idag och ska göra det på torsag igen. Jag längter tills dess, för att filmen är super bra tycker jag. när jag kom hem så att jag vid datorn och det var typ allt som jag gjorde när jag kom hem. Idag får ni en bild från Puerto Rick.

Nu efter att jag har bloggat klart så ska jag börja på min julhistoria som jag ska ge till några i julklapp och jag vet precis vad den ska handla om. Men jag tänker inte skriva vad den hadnelar om förrens efter jul, då alla ha fått den. Idag när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket och det kommer jag inte att göra restan av kvällen. Jag har nu blivigt klar med min heder här på bloggen och jag vet inte om jag ska ha kvar den eller inte. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0