Inte kommigt någon snö^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har kunnat blogga på några dager. Men jag har inte kunnat för att blogg.se har ändrat om sitt utsende så därför har jag inte kunnat blogga. Igår vå var jag bara hemma och tog det lugnt. Idag så ska jag och mamma ut och handla julkappar och kanske en julkläning till mig som jag ska ha på mig på julafton. Sen så ska jag och Madde vara och baka delar till vårt pepparkaks hus iskolan.

Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra. Jag har funderat på att göra en julmusikvideo. Men jag vet inte vilken låt jag vill ha. Så jag måste fundera ut det. Men ni får gärna komma med förslag, då blir jag bara glad. Nu så är det den 10 December och det har inte kommigt någon snö. Förra året så var det supermycket vid denna tiden. Jag vill verkligen att det ska komma snö. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Helt klart så skall du ha:

Tänd ett ljus med TRIAD.

Lägg denna musiken och kombinera med härliga julbilder.

/PA

2011-12-10 @ 12:31:45
Postat av: Hanna

Jag håller med PA, en jullåt med härliga vinterbilder (kanske någon från Måns julskiva?). Ser fram emot när den blir klar!

Fridens, Hanna

2011-12-13 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0