Åker till Stockholm idag^^


Tja!!
Idag så åkter jag till Stockholm och det kommer att bli jätte kul!! Jag kunde inte blogga igår för att jag och pappa var i Helsingborg och kollade på hans jobbar kompisar som spelade på en resturang. Dem var jätte bra. Matchen som jag var på i förrgår kan ni kolla förre inlägget hur det gick. Men H43 Lund förlorade:-( Det var inte alls kul.

Imorgon så börjar Melodifestivalen. Jag kommer inte att kolla på det för att jag är ju i Stockholm. Och på kvällen så ska jag, mamma och pappa se Romio och Julia. Det kommer att bli jätte kul. Idag så kommer det att bli ett kort inlägg för att jag måste paka nu. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0