Fredag^^


Tja!!
Som ni vet så fick ni bilderna från Stockholm innan idag. Jag blev nöjd med dem!! Idag iskolan så var det sisst dagen för mig. Jag har gått på två skolos samtidigt och idag så slutade jag på den ena:( Jag kommer att sakna lärarna och min kompis. Jag och min kompis hade det jätte kul iskolan. Så jag kommer att sakna dem!! Idag så är det Fredag och det är kul. Veckan har gått så himla snabbt, tycker ni inte det? Jag tycker det iallafall. Idag får ni en bild som jag har gjort i picasa. Jag hoppas att ni kommer att tycker att bilden är fin.

Ikväll så ska jag och pappa åka och hyra film. Jag hoppas att vi hittar en bra film. Vet ni någon bra film? så får ni gärna kommentera. Jag tycker att ni ska börja att kommentera lite mer. Jag gillar att få kommentarer!! Jag funderar på att skapa en ny katigori här på bloggen. Som i så fall att heta "Bilder från..." Tycker ni att jag ska skapa den eller inte? I katigorien så kommer jag att lägga in några bilder. Så tillexempel: Bilderna från Stockholm, Tjörn och USA när vi nu ska ditt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: elin

aa jag tycker att du ska göra så:) hur gör man när man går på 2 skolor?

2011-02-11 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0