Glad allahjärtans dag^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycket. Jag var hoss farmor och farfar för att fira farfar. Det var super god mat. Jag hjälpte även min kusin med hennes blogg. Så nu är det fin, även om det inte var så mycket som vi ändrade. När jag kom hem så var jag lite trött. Så jag kollade på Kompisar på Nätet. Sen vid 21:00 så började en Warlander film som jag,mamma och pappa kollade på. När den var klar så gick jag och la mig.

Idag så är det alla hjärtans dag. Och för tre årsedan så dog morfar, det var inte kul. Så jag tycker inte så jätte mycket om denna dagen för det som hände med morfar. Idag så har jag varigt och praot och det var kul. Jag ska praoa tills på Torsdag. Sen på Fredag så åker jag,mamma och pappa till washington dc. Och det kommer att bli kul! Vi kommer hem på Söndag morgon den 27/2-11. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Mormor

Ja kära Rebecca - jag känner precis som du för alla hjärtans dag - mycket ambivalent.

Det var så trevligt när du ringde mig. Jag hade tänt ett ljus och satt och tänkte på morfar då.

Nu reser du snart och även fyller år. Då skall jag tänka på dig och hoppas att mamma och pappa hittar en trevlig present till dig från mig.

Ha det jättetrevligt i USA!

Många kramar till dig från Mormor.

Och några till mamma och pappa också.

2011-02-16 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0