H43 Lund - HK Malmö^^


Tja!!
Igår så fick ni videobloggen och jag hoppas att ni gillade den. Jag tycker att den var bra prodoserad av Nicko. Nella var också jätte bra. Nella tackar för mormors kommentar!! Igår i skolan så var det kul. Ialla fall på matten. Jag och en kompis satt och pratade och hade det kul. En tjej kom fram till mig och sa att hon läste min blogg. Jag blev jätte glad när hon sa det till mig. Tack för att ni alla läser min blogg. Idag så får ni en bild på Amy Diamond.

Idag så ska H43 Lund spela mot HK Malmö. Och det kommer att bli kul. Nella och Nicko ska också med. Vi alla tre hoppas att H43 Lund vinner. Jag kommer att ta med mig min kamera så att jag kommer nog att ta många fotto. Idag iskolan så var det jätte kul. Maten var super god. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0