Idag fyller jag 15 år^^


Tja!!
Som ni vet så fyller jag 15 år idag. Och det är super kul!! Jag får köra moped, jag kan inte själv fatta det. Det känns som det var nyss som jag fyllde 5 år. Så himla snabbt 10 år går. Om 5 år så är jag 20 år!! Jag hopps att jag får det som jag önskar mig. Men det får ni reda på när jag kommer hem. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Hanna

GRATTIS på 15-årsdagen Rebecca! Vi längtar efter att få höra om din USA-resa och allt du varit med om! Njut av våren i Washington och hälsa föräldrarna!

EL HaKri

2011-02-20 @ 14:43:15
Postat av: monica

wohooooo!! GRATTIS <3

2011-02-20 @ 19:35:16
Postat av: Irene

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, REBECCA!



alla vi på kortis.



KEEP GOING.......

2011-02-21 @ 15:00:31
Postat av: Mormor

Hej Rebecca!

Wow vilken fin bild! Ni strålar båda två. jag förstår att du var nöjd.

Du såg glad ut på bilden som mamma skickade mig på din födelsedag tillsammans med presenten från mig, så da var det säkert bra.

Gläder mig till att höra om resan och alla upplevelser när du kommer hem igen.

Här har jag full sommar nu med sol och värme. det är underbart.

Kram från Mormor

2011-02-25 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0