Kalla kriget^^


Tja!!
Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag var med en kompis och vi hade kul! Sen efter att vi hade ätigt middag så skulle jag göra min So läxa och det var att läsa/lyssna på 14 sidor om Kalla Kriget. Så nu kan jag ganska så mycker om det. Sen så blev klockan så mycket att jag inte hann att blogga. Idag iskolan så var det sådär kul. Vi gjorde hamburgebröd på hemkunskapen och de blev goda! Men annar så var det en vanlig skoldag. Och den var inte kul. Jag vet inte varför, men den bara blev så. Idag får ni en gammal bild på mig. 

Idag så var jag i Lund med mina kompisar och det var kul! Vi satt och lyssnar på någon som pratade om alkohol och drogor (stavas?) det var jätte intersant att lyssa på. Och han som vi hade gjorde det också så spännande. Efter att han hade brättat det så tängkt man efter på att man inte ska drika så mycket alkohol. Men det visste jag ju inte. Det är inte bra att drika för mycket. På Fredag eller Lördag så ska vi till min bästis och det kommer att bli kul. På Söndag så ska vi fira farfar för att han fyllde 76 för några dagar sedan. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0