Höst strorm^^


Tja!!
Förlåt för att jag inte kunnde blogga igår. Men när jag kom hem från dansen så var jag trött och jag hade inte lust att blogga. Men nu så har jag det. Idag så var det skola och det var kul. Maten iskolan var jätte god. Min engelska läxa som jag har tills imorgon har jag redan gjort. Så det är bra gjort av mig. Eller var tycker ni? Om några dagar så fyller jag år! Jag längtar jätte mycket. Jag hoppas att jag får det som jag önskar mig.

Imorgon så ska jag vara med en kompis och det kommer att bli kul. Jag hoppas att hon inte är sjuk som hon var idag. Jag funderar på att ändra min heder, ni får gärna kommentera vad ni tycker om det. Nästa Måndag så ska vår skola ha prao, det kommer att bli sådär kul. Men det går säkert bra. Igår så var det storm ute och jag vaknade typ 10 gånger, men jag lyckades att somna om. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hallo

Jag tycker inte att du skall ändra din heder änn. Den är så fin. Klart det är kanonbra att läxan är avklard. det är ju inte lönt att dra ut på det för den skall ju göras.Vad är det du önskar dig när du fyller år, du blir ju trotts allt 15 ÅR. Jippi :-)

Ha det bra så hörs vi /PA

2011-02-08 @ 22:30:12
Postat av: Anonym

amen tjena:) din hedar e fin nu också men det är alltid roligt att se fler bilder och sånt:)

2011-02-09 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0