Kom hem idag^^


Tja!!
Kom hem idag från washington dc. Och det var super kul där!! Jag hade det kul med mina två kompisar och alla andra. Bilderna kommer att komma när jag har fått in dem på datorn. Så jag vet inte när det kommer. Idag så landade planet vid 07:00 så jag har nu varigt vaken i mer en ett dyngn:) Jag kommer att sova super gptt i min egen säng. Även om luftmadrassen i usa var skön. Efter att jag har bloggat så måste jag gå och ducha, för att mitt hår är smutsigt.

När jag kom hem så såg jag att Kompisar på nätet inte finns kvar på svt.se. Gud var jag är lersen för det. Jag älskar det<33 Jag hoppas att det kommer ut på dvd. Då ska jag köpa den!! Imorgon så är det skolan och det kommer inte att bli så kul. Jag vill mycket hälldre ha lov än att gå i skolan. Nu så vill jag att det ska bli vår. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0