Melodifestivalen ikväll^^


Tja!!
Idag så vaknade jag super tidigt redan vid 08:15. Sen så gick jag rund i hemma och fottade lite:) det blev bra bilder! Sen så ringde jag till Madde och vi åkte till Lund och kollade i massor av Afärrer. Jag hittade ett lepglans och Madde hittade inte annat. Det var kul. Sen när vi kom hem så satte jag mig vid datorn och tittade på Kompisar på nätet som jag älskar. Jag tycker att ni ska kolla på det, innan det försvinner från svt.se. Jag älskar hon som spelar Ally. Hon heter igentligen Marny Kennedy!

Ikväll så ska vi bort till min bästis och hennes famlij, det kommer att bli kul. Jag kanske kommer att ta med mig kameran. Så då kanske ni får bilder imorgon. Som ni kanske har sätt så har det kommigt en ny kategori till min blogg. Och den heter "Bilder från..." jag hoppas att ni kommer gilla bilderna som jag kommer att ladda upp! Ikväll så är det Melodifestivalen och jag kommer att titta. Kommer ni att göra det? Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag gillar din nya kategori med bilder. Väntar spännt på fler.

//Mamma

2011-02-13 @ 15:00:23
Postat av: Irene

Hej Rebecca! Vi saknar dig men som tur är har vi ju din blogg. Hur har du det på praon? Och du, klart du ska lägga upp bilder så bra som du är på att plåta. Alla hälsar. Irene

2011-02-15 @ 14:26:19
Postat av: frida

Guud så fin du är på bilden rebecca! <3

2011-02-20 @ 18:39:43
URL: http://moxie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0