Stockholm var super bra^^


Tja!!
Kom nyss hem från stockholm och det var super kul där. På Fredagen så flyggde vi upp. Sen så gick vi på en resturang. Sen var det upp på hotellet och lägga. För att vi alla var super trötta. Vi vaknade på Lördagen och gick ner och år frukost. Det var jätte gott. Sen gick vi en runda på stan. Jag och mamma gick in i massor av affärer och pappa följade faktiskt med. Sen så vid 17:00. Så gick vi tillbacka till hotellet och gjorde oss igornig. För att vi skulle gå på en resturang. Sen så skulle vi gå och kolla på Romeo och Julia.  

Romeo och Julia var super bra. Jag kan värkliget rekomendera den. Vi satt på tredje raden så det var nära secnen (stavas?). Vi hade super bra plastser. Sen när det var slut så träffade jag Måns Zelmerlöw. Jag fick hans atugraf (stavas?) det var jätte kul!! Sen så gick vi en runda på stan. Idag får ni en bild på mig från flyggplatsen i Malmö.

Idag så vaknade vi på hottelet och sen åt vi frukost och sen gick vi ut lite på stan. Sen vid 16:00 så kom en taxi och hämrtade oss vid hottelet och körde oss ut till flyggplatsen. Sen så blev flygget försenat typ 30 min. Men sen kom vi ivägg. Vädret var mycket bätter i Stockholm än här i Skåne. Så nu är vi hemma! Hopps att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0