Svar på kommentarer^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag praoade till halv 4 idag, sen var jag med en kompis och vi bakade kladdkaka som jag ska ha med mig in till Lund imorgon. Och det kommer att bli kul. Idag så skulle jag visa upp en dans på min prao och det gick jätte bra. Imotgon så börjar jag halv 12. Så det är super lyckigt tycker jag!! Som ni vet så åker jag på Fredag. Så jag kommer nog inte att kunna uppdatera bloggen. Men jag ska göra några tidsinstälda inlägg. Så sluta inte att följa bloggen!! Idag får ni en gammal bild på mig.

Jag har fått några kommentarer som jag tängte att jag skulle svara på. Här är dem: Hej rebecca, jag hoppas att du mår bra.
Hej, jag mår super bra, hur mår du själv?
Hej Rebecca! Vi saknar dig men som tur är har vi ju din blogg. Hur har du det på praon? Och du, klart du ska lägga upp bilder så bra som du är på att plåta. Alla hälsar.
Hej, jag tycker att det är kul att ni läser min blogg. Jag har det bra på praon, det är sista dagen imorgon. Sen åker jag till USA!! Det kommer att bli kul. Jag saknar er också!

När vi kommer hem från USA så ska jag ladda upp några bilder där ifrån. Så jag hoppas att ni kommer att gillar dem. Jag tror nästan att ni kommer att tycka om dem. Jag undrar vad ni tycker om den nya katigotien "Bilder från..." ni får gärna kommentera vad ni tycker. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag undrar hur du kommer på vad du ska skriv om och vlka bilder du väljer att lägga ut. Önskar att jag hade samma skrivar inspiration.

//IT

2011-02-16 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0