Videoblogg^^


Kommentera här...
Postat av: Mormor

Nu har jag fått sett din videoblogg och du blev verkligen snyggt sminkad. Inte för hårt eller för mycket. det gillade jag. Så duktig Nella var. Klarar du detta själv också. Jag har svårt när jag skall försöka.

Härlig sol i Spanien och jag njuter. Ha det så trevligt i Stockholm.

Kram från Mormor

2011-02-02 @ 10:54:39
Postat av: Hanna

Wow, Rebecca! Vilken häftig videoblogg! En härlig känsla av POLARE spred sig genom hela kroppen. Ni är så duktiga och vad snygg du är! Fortsätt göra videobloggar, jag längtar redan till nästa!

Hanna

2011-02-03 @ 10:07:33
Postat av: mystisk granne

du e ju riktigt bra på att göra videos liksom hela gjejen mad videon:) jag tycker seriöst att du ska göra fler såna hära, men bara om du vill:)

2011-02-08 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0