Amy Diamond på tv idag^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycket. På kvällen så var jag och pappa hoss mina små kusiner. Det var jätte kul att vara hoss dem. Sen när vi kom hem så kollade vi lite på tv och jag råkade somna i soffan. Pappa väckte mig vid 02:00. Sen gick jag upp och la mig i sängen. Idag ska Amy Diamond vara på tv. Jag kommer att kolla på det. Det går på barnkanalen klockan 18:30. Det kommer att gå varje Söndag.

Idag så vaknade jag vid 09:30 då gick jag och satte mig vid datorn. Sen vid 14:00 sa pappa att jag skulle gå ut. Så jag sms:ade Madde så vi gick utt och fottade lite. Det var jätte kul. Sen efter gick vi hem till Madde och vi satt och spelade mario på hennes wii. Som så skulle jag gå hem så det gjorde jag. Nu så sitter jag och kolla på tv. Imorgon så är det skolan och det är väll sådär kul. Nu så håller snön på att tina bort. Och det är inte kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0