Detta köpte jag^^


Tja!!
Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag var ju på ullared och det var jätte kul. På bilden ovan så ser ni allt som jag köpte. Jag köpte dans kläder för att jag ska börja att dansa vecka 6. Det kommer att bli såå himla kul. Sen köpte jag ett linne, väst, 105 klämmor, två hårband, jacka, smink, balsam, kammar, block, whiteboard pennor, necessär och tandborset skyd. Jag är nörjd över mina köp. Jag hittade nästen allt som jag behövde. Jag kan tipsa er om att åka till ullared. Men hittar jätte mycker och nästan allting är billigt.

När vi kom hem så tänkte jag att jag skulle blogga. Men jag kunde inte logga in på blogg.se. Jag vet inte varför jag inte kunnde det. Så jag var med några kompis och vi hade kul. På kvällen så gjorde vi en videoblogg som jag kommer att ladda upp på bloggen. Efter att jag har bloggat klart. Jag vill bara säga till mormor att det är bra att du har lärt dig att kommentera på min blogg!! Nu så snöar det ute och det är jätte mysigt. Ikväll så kanske jag,mamma och farmor gå på bio, men jag vet inte. Ikväll tror jag att det är handboll. Jag hoppas att sverige vinner. Hoppas att ni får en fortsatt bra Snödag. 

Kram Rebecca 

Kommentera här...
Postat av: Mormor

Hej vännen!

Vilka tuffa saker du hittat ! Hoppas det blir bra. Idag är det jättetrist väder här med regn och vind. Har inte ens varit ute en promenad. Hoppas bara det blir bra till på tisdag när vi skall vandra.

Har bakat, läst och tittat sport tv istället.

Hälsningar och kram till er alla,

mormor

2011-01-23 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0