Gömstället^^


Tja!!
Igår så lyssnade jag på Gömstället av Mårten Sandén och den är jätte bra. Jag tycker att ni ska lyssna på boken eller läsa den. Jag älskar Petrinideckaran och jag har lyssnat på tre böker och jag håller på att läsa slut den sista. Man måste inte läsa dem i följ. Imorgon så börjar skolan.

Idag så skulle jag vara med en kompis men hon kunde inte komma. Så idag ska jag typ inte göra något. Jag tror att jag ska skriva lite på min historia så att den blir klar. Eller så kan jag läsa slut Labyrinten. Då kommer papppa att bli glad. Ieftermiddag så är det Kompisar på nätet och M.I. High och det är så himla bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0