Grattis min kusin^^


Tja!!
Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag gjorde lite annat. På kvällen så var vi hoss mormor till typ 23:00. Och vi hade jätte kul! Sen efter så  åkte vi hem. Men jag gick inte och la mig förrens vid 24::00 tror jag att det var. Sen idag så vaknade jag 10:00. Pappa sover fortfarande jag fattar inte hur han kan sova så länge.

Ikväll så vi till min näst minsta kusin som fyller tre år idag. Grattis till henne som fyller tre år idag! Vi ska till dem på kalas och det kommer att bli kul. Men vi ska nog inte vara där förrens vid 18:00. Så jag hinner se på M.I. High och Kompisar på nätet. Jag kommer nog inte att blogga så mycket idag, men vi får se. Videobloggen kommer att komma upp på bloggen när jag är klar med den. Jag har bara lite kvar att fixa innan. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0