Idag började skolan^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycket jag bara kollade på tv typ hela dagen. Sen på kvällen så gick jag och Madde ut och sprang en runda elelr vi gick mest. Men det var jätte kul. Som ni kanske vet så har jag ett löfte och det är att jag ska få bätter kondition och jag hoppas att jag kommer att hålla det. Nu så sitter jag vid pappas dator och lyssnar på Sister Hazel och jag tycker att ni ska lyssna på låten Where Do You Go, den är jätte bra. Idag får ni en bild på mig från nyår! Den kanske inte är så bra. Men jag hoppas att den gå bra.

Idag så börjar skolan och det var faktiskt kul att börja. Jag har fått en läxa tills imorgon redan efter första dagen. Men det är en ganska så lätt läxa. Jag ska bara kunna några ord. Imorgon så ska mormor komma hit och äta middag. Och det kommer nog säktert att bli kul. Idag åller snön på att tina bort. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0