Nyårs filmer är klar^^


Tja!!
Igår så bloggade jag inte. För att jag hade inte tid. På kvällen så åkte vi in till Lund och åt där. Det var jätte gott. Sen när vi kom hem så kollade jag och pappa på Amy Diamond för att hon skulle vara med i Fredags kväll med Malin. Amy hade jätte fina kläder på sig. Jag tycker att ni kan kolla på det på svt.se. Sen efter att det var klart så kollade jag och pappa på Max Manus och det är jätte bra. Idag får ni en bild som jag tog igår. Den kanske inte är så bra.

Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Jag har gjort klart min film som är ifrån Nyår. Jag vet inte om den kommer att komma upp på bloggen. Efter att jag har bloggat klart så ska jag sätta mig och göra en video med Amy Diamond. Jag kommer att ladda upp den på bloggen. Så ni kommer att få se den. Idag så håller snön på att tina bort. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0