Kompisar på nätet^^


Tja!!
Igår kunde jag inte blogga för att jag hade inget internet. Men jag tror att det inte gör något att jag inte bloggade igår. Mormor kom vid 18:00 och vi år spagetti och kötfärssår. Det var längesen jag åt det, och det var gott. Sen när jag inte hade något internet så gick jag ut och sprang ner till farmor och farfar. och då kam min kusin och hennes pappa. Det var kul när dem kom. Sen vid 21:00 så sprang jag hem. Idag så får ni en bild på mig.

Idag så var det skola och det var kul. Jag kom nyss hem fårn skolan. Och jag har inga läxor tills imorgon och det känns bra. Idag är det kompisar på nätet! Jag tycker att ni ska kolla på det. För att det är jätte bra. Om ni missar det så kan ni gå in på svt.se och sök på kompisar på nätet. Kompisar på nätet går på barnkanalen klockan 16:30. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0