Kul i skolan idag^^


Tja!!
Förlåt för att jag bloggar så här sent idag! Men jag har inte haft någon tid att blogga. Så jag tänkte att jag gör ett snabbt innan jag ska gå och lägga mig. Idag så var det skola och det var kul. Jag har bara två sidor kvar på grönt spår i matte. Sen ska jag göra provet!! Men jag hoppas att det kommer att gå bra. Sen så har jag också gjort min Hemkunskap's läxa tills imorgon. Jag glömde typ att göra den i måndes. Men den är klar nu. Idag så får ni en bild på mig.

Jag vet inte om jag kommer att hinna blogga imorgon. För att jag ska in till Lund och träffa några kompisar. Det kommer att bli jätte kul! Men vi får se om jag hinner. Ni kommer att få videobloggen på Måndag. Ni kan ju kolla. Idag så är det snö ute. Men det är inte så jätte mycket, men det är kul iallafall tycker jag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0