Lördag^^


Tja!!
Igår när vi var hoss min kusin så var det jätte kul. Vi fick super god mat där också. Vi skulle inte vara där förrens vid 17:30. Så jag hann att kolla på M.I. High och Kompis på nätet. Och det var jätte kul. N'r vi kom hem från min kunsin så gick jag upp på mitt rum också la jag mig och lyssnar på en ljudbok som heter Gömstället som är skriven av Mårten Sandén. Sen så somnade jag där. Det var inte meningen att jag skulle göra det.

Idag när jag vaknade så hittade jag på en dans och den är ganska så bra tycker jag. Sen efter att jag har gjort det så satte jag mig vid datorn och skriev på en historia. Och den är faktiskt ganska så bra. Idag så håller snön på att tina bort:( Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0