Mårten Sandén^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Iskolan så håller jag på med en sak i svenskan. Det är att man ska skriva om en förffatar och jag har valt Mårten Sandén. Vi ska redovisa det nästa vecka och jag när typ nästan klar och jag typ började idag. Idag i skolan så hade jag också bild, det var jätte kul! Sen när jag kom hem så var jag med en kompis och vi bakade lite. Sen så har jag näatan bara suttit här vid dator förutom när vi skulle äta. Idag får ni en bild på mig som jag har fixat till i Photoshop.

Jag vill tacka mormor som är jätte duktig på att kommenter och jag tycker det är kul när du gör det. Så fortsätt med det! Jag tycker att ni andra också kan börja att göra det. Om några dagar så kommer ni att få en videoblogg. Som jag tror att ni kommer att gilla. Jag har gjort den med två andra kompis. Det var kul när vi spelade in den. Jag hoppas att ni nu blir lite nyfikna på vad det är. Men ni får vänta tills den är klar. Idag så är det inte mycker snö kvar på marken. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0