Max Manus^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så mycket. Jag,pappa och mamma kollade på Schindlers list. Och jag tycker att den var bra med den var också hemsk. Men jag tycker att ni kan se den. Det finns andra filmer som jag vet som handlar om Andravärdskriget. Jag kan tipsa er om Max Manus. Det är jätte bra. Den handlar om en man i norge som heter Max Manus och hur han och hans kompisar ska kunna stoppa tyskarna.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag och mamma var i kyrkan idag pch denna gången så kom vi ditt. Sen så har jag varigt med Madde och vi hade jätte kul. Vi skulle fixa hennes kanin och han blev bra. Imorgon så ska jag vara med en kompis så jag vet inte om jag kommer att kunna upptadera bloggen. På Tisdag så börjar skolan. Idag så är det fortfarande snö ute. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0