Ny design^^


Tja!!
Som ni kan se så har jag gjort en ny design. Jag är jätte nöjd med den, ni får gärna kommenter vad ni tycker om den. Om ni vill veta hur jag har gjort min heder så är det bara att kommentera så lovar jag att jag kommer att svar.

Nu så kan ni bästella olika heder eller kollage av mig. Om ni vill det så är det bara att skriva en kommenter och skriva "jag vill bästella heder" som rubrik. Jag tänkte att jag ska göra ett video inlägg där jag visar er. Om ni inte fattar. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jättefin design! JAg gillar den skarpt!

//Mamma

2011-01-05 @ 15:08:50
Postat av: Ingrid

Jag vill beställa en header.

Ett vinter kollage,

2011-01-08 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0