Promenad i Lund igår^^


Tja!!
Igår så var jag och mamma i Lund och kolla på en lägenhet. Men det var inte intersant tycke mamma och pappa. Så efter det gick jag och mamma en promenad och jag tog massor av fotto. Jag blev nöjda med nästan alla. Idag så var det skola och det var jätte kul. Nu så är jag klar med min pressentation om Mårten Sandén som jag ska redovisa imorgon. Hoppas att det kommer att gå bra, men det tror jag. Nästa vecka så ska jag börja dansa och det kommer att bli så himla kul. Längtar jätte mycket. Jag vet inte om jag kommer att kunna uppdatera på måndagar för att det är då som jag ska ha dans. Men jag får se. Ikväll så ska jag inte göra så mycket. Ska bara översätta några engelska glossor som jag har tills på Fredag. Idag får ni en gamma bild.

På Onsdag så ska H43 Lund spela hemma match och jag, pappa och kanske mamma ska åka in och kolla. Det kommer att bli kul att se dem spela igen. Hoppas nu bara att dem vinner, heja H43 Lund!! På Fredag så ska jag åka upp till Stockholm och kommer att vara där tills på Söndag. Det kommer att bli kul. Vi ska se Romio och Julia och Måns Zelmerlöw spelar Romio. Idag så är det inte alls mycker snö kvar. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0