Sista avsnittet idag^^


Tja!!
Idag så var det skola och det var kul. Jag gjorde lite svenska så det är nästan klart. Sen så var det lunch och det var lax, potatis och sås det var super gott. Sen efter det så gjorde jag lite matte och jag gjorde 7 tal tror jag att det var. Så det var jätte bra. Ni kommer att få videobloggen på Måndag. Om ni vill veta mer vad det är för videoblogg så kan ni kolla förra inlägget. Idag får ni en bild på Marny Kennedy.

Idag så är det sista avsnittet av Kompisar på nätet! Och jag kommer att sakna det för att jag gillar det jätte mycket. Men jag kommer nog att hitta ett annat program som jag kan titta på. Jag hoppas att ni nu kommer att kolla. Det går i barnkanalen klockan 16:30. För er som inte kan se det då. Så kan ni gå in på svt.se och kolla där. Nu så är det inte allas mycker snö kvar och det gillar inte jag. Jag vill att det ska vara snö och vinter. Men det kanske kommer att komma mer snö ikväll. Hopps att ni får er fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0