Sjuk idag^^


Tja!!
Igår så kollade jag på Bulldogg. Och sen efter så kunde man chatta med Amy Diamond. Jag ställde en fråga med hon svarade inte på den. För det var jätte många som ville ställe sin fråga till henne. Men chatten finns kvar på svt.se. Så ni kan kolla på den om ni vill. Efter det så gick jag och la mig. Då var klockan vid 20:00. För att jag var jätte trött. Och hade jätte ont i magen. Idag får ni en bild på mig. Som är tagen i Fredags. 

Som ni kan läsa på rubriken så är jag sjuk idag och det är inte kul. Jag har ont i magen, men det börjar att bli bätter nu. Så jag kommer att komma till skolan imorgon. På Onsdag ska mamma gå och kolla på Handboll's VM. Jag och pappa fick inte följa med:( Så då får vi väll hitta på något annat. Idag får det bli ett kort inlägg. För att jag ska gå och lägga mig nu. Idag så är nästan alla snö borta. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0