Lördag^^


Tja!!
Igår så var det ganska så kul när vi hade gäster här. Men jag somnade typ vid 23:00. För att jag var jätte trött. I Fredes så sov jag över med några kompisar och det var super kul! Jag vill värkigen göra om det. Vi somnade vid 05:00. Sen så vaknade vi vid 10:10. Sen efter att vi hade ätigt frukost så hämtade mamma mig. Sen så åkte vi till bjäred (stvas?) och bastade och badade. Mamma badade i en isvak. Jag bara bastade och kollade på! Det var super kalt ute!!

Videobloggen kommer att komma upp på Måndag. Jag hoppas att ni kommer att gilla den. Idag så fyller farfar år, grattis!! Idag så ska vi kolla på en lägenhet i Lund. Det kommer att bli kul. Sen efter så kanske jag och mamma ska shoppa. Jag hoppas att vi kan det, för att jag behöver nya jeans. Till frukost så blir det pannkakor. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: anonym Xd

det här e nog en av dem gulligaste bloggarna jag sett:) har du lagt ut en ny videoblogg? gissa vem det e Xd

2011-01-30 @ 20:04:15
Postat av: Mormor

Hej du goa tjei med de glada ögonen!

Inte vet jag hur jag skall kunna se din videoblogg. Ser ingenstans var jag skall trycka på den, så jag behöver hjälp.

Hoppas du fick mamma med dig på shopping och hittade något. Vilken tuff mamma du har som har badat i isvak!

Nu har vi härlig sol här igen och jag kan njuta!

Kram från mormor

2011-01-31 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0