Ska till min kompis idag^^


Tja!!
Igår så gjorde jag inte så jätte mycket. På kvällen så var jag med två kompisar och sen kom min lilla kusin hitt. Det var kul att hon var här. Innan min kusin kom hitt så var jag och mina två kompisar ute och sprang. Det var kul även om det inte gick så bra för mig. Detta året har jag bästemt mig att jag ska få bättre kondition än vad jag hade innan. Idag får ni en bild på mig, men den är inte så bra. Men jag hoppas att det går bra ändå.

Idag så ska jag göra en ny design och det kommer att bli en vinter design. Och jag hoppas att ni kommer att gilla den. Jag har några ideer hur jag ska göra. Men ni får gärna kommentera lite mer än vad ni gör idag. Jag tycker att det är kul när ni kommenterar.  Ikväll så ska vi till min kompis och det kommer att bli jätte kul!! Idag så blir det ett kort inlägg. Men jag hoppas att det går bra för er. Idag så är det fortfarande snö ute. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Så snygg den har blivigt.

Du är jätteduktig.

/PA

2011-01-05 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0