Ska till Ullared imorgon^^


Tja!!
Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men när jag kom hem så åt jag lite mellanmål och sen så skulle jag in till Lund och träffa några kompisar och det var jätte kul! Sen när vi var klara så var klockan vid 20:30, när jag kom hem så fick jag äta och det blev pytti panna och det var gott. Efter att jag hade ätigt så kollade jag lite på Handbollen. Och sverige vann mot polen tror jag att det var. Det var bra att Sverige vann!! Idag så var det skola och det var kul. Vi redovisade vårt ao och det gick bra. Och jag kanske har skaffat prao plats till vecka 7, då vi ska prao.

Ikväll så ska jag nog inte göra något. Jag kanske ska kolla på någon film. Imorgon så kanske jag inte kommer att kunna blogga. För att jag,mamma,min bästis och hennes mamma ska till Ullared och det kommer att bli så himla kul. Vi ska åka här ifrån vi typ 06:00. Så jag hinner inte att blogga innan. Men jag kanske kommer att läggga in det som jag köpte där uppe på kvällen. Idag så är det kompisar på nätet. Jag kommer att kolla på det. Idag så är det inte mycker snö kvar. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Mormor

Hej rebecca!

Idag fryser jag i Spanien och har tagit på mig ylletröja. Sitter mest inne och ser på vintersportprogram. Härligt att Helen Ekholm och svenska laget blev 2 i skidskytte!

Hoppas ni har en fin tur till Ullared och att du hittar mycket bra grejer. Jag kanske får se dem på din blogg. Du är ju duktig att lägga upp bilder.

Ha en bra helg!

Kram från mormor

2011-01-22 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0