Sova över^^


Tja!!
Kunde inte blogga igår för att jag kom hem sent. Idag vid 18:00 så ska jag inte till Lund och sova över med några kompisar, det kommer bli jätte kul! Idag i skolan så var det jätte kul. Vi bakade cupecakes och spelade Handboll. Jag fick stå imål och det var kul. När vi skulle baka så var det super kul. För att en kille tog en muffins form på huvudet och han såg jätte rolig ut. Idag får ni en bild på mig.

På Måndag så kommer ni nog att få videobloggen. Jag håller bara på att fixa det sista på den. Det kommer inte att bil fler inlägg nu idag. Bara så att ni vet. För att jag kommer inte att ha tid. Efter att jag har bloggat klart så ska jag börja att paka. Idag så är det inte så jätte mycket snö ute. Men lite liggar det på marken. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Menar du att du inte skall in till Lund, eller att du skall in till Lund ?

Jag tror att du bara har skrivugt fel.

Jag tror att ni kommer att få det toppen bra.

/PA

2011-01-28 @ 15:14:07
Postat av: Mormor

Hej Rebecca!

Så du skall ligga över i Lund med kompisar. Så spännande. Vad skall ni då hitta på?

Roligt att du trivs i skolan, och så väntar jag med spänning på videobloggen.

Här har solen ännu inte kommit riktig fram efter den sista eckans regnande, men jag hoppas den är på gång.

Ha en trevlig helg.

Kram från Mormor

2011-01-28 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0