Starstruck^^


Tja!!
Igår på kvällen så gjorde jag inte så jätte mycket jag var ju sjuk. Men idag så var jag iskolan och det var jätte kul. För att vi spelade fotboll och jag fick stå i mål, men jag var inte så jätte bra. Men det var ändå kul. På Fredag så ska vi baka cupecakes i skolan. Och det kommer att bli kul! Idag så är mamma borta så jag och pappa fick fixa middag själv. Så det blev isteband med potatismos och det var gott. Imorgon så ska mamma och kolla på Handboll's vm. Jag vill också med, men det får jag inte. Idag får ni en bild på mig. Men den kanske är lite mörk. Men jag tror att ni kan se.

Idag när jag kom hem från skolan så satte jag mig och kollade på Starstruck. Och den är jätte bra. Jag tycker att ni ska kolla på den. Efter att den var slut så kollade jag på Kompisar på nätet, och avsnittet var jätte bra. Men om en vecka så slutar Kompisar på nätet. Och det kommer inte att bli kul. För att jag älskar Kompisar på nätet! Imorgon så kommer ni att få Nyår's vidion. Idag så håller snön på att tina bort. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Mormor

Hej kära Rebecca. Nu har jag hittat hur jag skall kommentera deg på bloggen. Roligt för mig som är långt borta att följa dig lite så här. Du är ju fantastisk duktig med bilder och sånt, och trevligt att läsa hur du har det om dagarna. Roligt att du trivs i din skola.

Jag har det jättebra här i Spanien. Det var rena sommaren med härlig sol och värme då jag kom, men nu är det lite kallare ca 15-20 grader. Jag längtar inte tillbaka till snön och isen i Lund!!

I tirsdags var jag och vandrade i bergen med en grupp jag känner och imorgon skall jag på kalas till en vänninna.

Ha det bra. Kram från Mormor

2011-01-20 @ 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0