Fiskade igår^^


Tja!!
Igår så bloggade jag inte med det var för att jag gjort annat. Igårkväll så kollade jag på Allsång på skansen efter att det var slut så åkte jag och pappa ut och fiskade, men vi fick ingen fisk:( På Förmidagen så var jag ute och solade för att det var super fint väder. Sen så spelade jag The Sims 2. Sen så gjorde jag inte så mycket mer.

Idag så ska jag ladda upp en video på youtube. Så jag lägger in det här sen när den är uppe. Programet som jag avnänder här hos mormor är inte bra tycker jag. Det är Windows movie maker och jag giller inte det. Jag skulle vilja ha sony vegas för att jag har hört att det är bra. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hallo

Jag längtar efter att se din nya video, du är ju grym på att fixa sådana. Är det på hur man bakar skorpor ?

Ha en bra onsdag. /PA

2011-07-20 @ 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0