Fredag^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket under denna veckan. Men det är för att min kompis är här och vi sitter inte hela tiden vid datorn. Men vi har haft super kul. Vi har vaigt på Tivoli i Danmark och det var kul, vi var där i Onsdags. Igår så var vi bara hemma och tog det lugnt. Idag så ska vi göra samma och göra en tipsrunda tills imorgon. För att vi ska ha kräfskiva här då. Så vi fick updraget att göra en tipsrunda. Om ni har några tips på vad vi kan ha för frågor så får ni gärna kommentera.

Nästa vecka så ska jag nog göra en musikvideo. Jag har några bra idéer till en. Men jag vet inte vilken låt jag ska velja. Men jag kommer nog på någon. Men jag vet inte om jag gör en. det bror på vädret och sånt. Men jag hoppas att det är bra väder. Just nu så är det måligt och inte så fint väder. Men man kan ju ändå vara ute. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: farmor

<hallå Beckis,



Så fantastiskt fina havsbilder, de skulle man kunna göra vykort av. Synd at det är så taskigt väder, man börja ju längta efter sol- och badväder.

Frågorna ska väl vara för vuxna, ska försöka hjälpa dig lite senare idag eller morgon fm, farfar har bra frågor (för vuxna).

Kram

Farmor



Kram från farmor

2011-07-29 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0