Kvällspromenad igår^^


Tja!!
Kom hem för en liten stundsedan från jobbet och idag har jag inte gjort så mycker där. Jag har börjat med en film som jag ska hjälpa mamma med. Sen har jag mallat pappaer (Stavas?) sen har jag hjälpt till med att städa lite. Det kanske inte låter som att det var så jobbigt, med det var det. Men nu är jag hemma eller ja vi bor ju ute i vår sommarstuga nu. Så vi är ju nästan hemma eller vad man kan säga. Idag får ni en bild från igår.

Igår kväll så kom min bästis ut här. Och vi gick ner till hamnen och satt där och pratade sen gick vi hem och kollade på "Kompisar på nätet" vi älskar det<3! Och det ska jag fortsätta med att göra efter att jag har bloggat klart. Igår så var jag och mamma ute och gick en kvällspromenad och då passade jag på att ta några fina kort. Och jag blev faktiskt nöjda med dem. Jag kommer nog att ladda upp den här på bloggen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0