Länge sedan^^


Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat på länge. Men jag har jobbat och så har jag vaigt trött på kvällarna så att jag inte har orkat att blogga. Förra Söndagen så köpte jag en Iphone 4 och jag är jätte nöjd med den. Jag har försökt att blogga med den, men det går inte och jag vet inte varför. Men nog om det nu. Från Lördag till Söndag så var jag med Madde och Niklas och det var super kul. Vi var ute i vår sommarstuga och vi var uppe sent till typ 4 tror jag att det var.

Idag så ska jag inte göra så mycket bara kolla på tv och typ chilla. Ikväll så ska vi grilla och det kommer att bli mysigt. Bilder från kryssningen kommer nog att komma idag eller imorgon det beror på om jag hinner ladda upp den idag, men det tror jag. Men nu ska jag gå och äta lite frukost. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0