M.I. High^^


Tja!!
Jag vet att jag inte bloggade igår. Men jag hade ingen lust att blogga. Men nu så bloggar jag ju. Igår så var det sista dagen på jobbet för denna sommaren. Så jag har nu fått min lön:) Så jag är glad. Igår kväll så var jag,mamma och pappa ute i mormors sommarstuga och där träffade vi mina kusiner så då åt vi middag med dem. Sen spelade vi kort och vi ska nog fortsätta imorgon. Så just nu så ligger jag 1 med 20 poäng. Så det är bra.

Ikväll så ska vi iväg till mina bästis och hennes mamma och pappa. Det kommer väl att bli kul. Nu så sitter jag och kollar på M.I. High och jag älskar det. Just nu så är jag på serige (Stavas?) 3 och avssnitt 4. Jag tycker att ni ska kolla på det. För att det är så himla bra. Jag gillar han som spelar Oscar Cole, han heter igentligen Ben Karfoot. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0