Min Youtube kanal^^


Tja!!
Vaknade för en liten stundsedan och det som jag har gjort fram tills nu är att fixa min Youtube kanal. Så kolla gärna in den: http://www.youtube.com/user/Rebeccabecca96. Om ni har en youtube kanal så får ni gärna hjälpa mig genom att prenumeranter på min kanal. Då blir jag jätte glad:) Vädret ser inte så bra ut utan för mitt fönster, det är målnigt och det är inte kul. Men idag så passar det mig faktiskt bra. För att jag ska redigera min musikvideo som jag filmade igår. När jag ska redigera så är det inte kul om det är varmt ute, för då blir man bara svettig och kan inte konsentrera sig. Så nu vet ni vad jag ska göra nästan hela dagen.

Jag skulle gärna vela tipsa er om den youtube kanal. Hon gör super bra videos, jag ÄLSKAR hennes videos http://www.youtube.com/user/LittleMissLovelysxx. Så jag tycker att ni ska kolla in hennes videos. Imorgon så ska jag inte göra så mycket. jag ska bara vara hemma och ta det lungt. Mamma ska på tennis i båstad tror jag att det var. Sen ska Pappa spela golf. Jag tror att det kommer bli att jag ska redigera musikvideon då också, för jag kommer nog inte att bli klar med den idag. Men vi får vänta och se. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0