Regnar här^^


Tja!!
Igår så laddae jag ju upp en videoblogg. Efter att jag hade laddat upp den så märkte jag att man inte hörde allt som jag sa. Vid ett ställe när jag sa att min kompis skulle komma idag. Och det ska han och jag tycker att det ska bli kul. Mamma sa att vi inte fick sitta vid datorn hela tiden. Så jag kommer inte att blogga. Men jag kanske laddar upp några bilder från när vi var och fiskade för två dagar sedan. Men igår så var jag, pappa och en till ute och fiskade och vi fick hem en fisk. Så det var kul att vi fick det:) Idag får ni en bild på min Iphone 4.

Idag så ska ju min kompis och hanns mamma komma ner hit från norge. Och det kommer att bli kul. Så vi ska åka och hämta dem ikväll i Lund. Sen så åker vi ute här. Idag så regnar det och det är inte kul:( Så idag så var jag och mamma i Lund och där skulle vi fixa ett bankkort till mig. Men då skulle pappa också skriva under, så vi ska fixa det någon gång. Efter det så åkte vi ut här igen. Nu så håller jag på att ladda upp en musikvideo på Youtube. Så jag lägger in den här sen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0